dimecres, 26 d’octubre del 2011

Després de ballar toca descansar!

Després de les activitats de la tarda, del sopar i d'estar ballant una bona estona, ara ja és hora de dormir! Tots ja estan descansant i carregant energies per demà.

Avui també ha fet un dia magnífic amb molt de sol i calor.


Demà a la tarda, tan bon punt sortim de la casa trucarem a l'escola per calcular l'hora d'arribada.

Segona tarda a Can Ribas!

Després de treballar la cultura Massai, aquest matí ha sigut el torn de conèixer el món dels indis i els jocs tradicionals d'arreu del planeta.

Mentre uns quants jugàvem al mikado, al tangram, al dòmino... els altres construiem un tipi amb la seva foguera i les seves cortines.




Ara, ja hem dinat i continuem realitzant diverses activitats (hort, descoberta de la flauna i flora pròpia del Montseny,,,)

Després de sopar ens espera la gran festa final!

Bon dia!!

Ahir a la nit després de sopar vam sortir a fer l'activitat de nit amb les llanternes.
Vam jugar una bona estona i després pijama i cap al llit.
Després de dormir tota la nit, ja hem esmorzat i ja hem tornat a començar les activitats.



dimarts, 25 d’octubre del 2011

Ja estem instal·lats!!

Ja estem instal·lats a CAN RIBAS! Aquest matí ben aviat hem arribat a la casa. Després de descobrir una mica l'espai hem fet els llits i hem dinat.
 
 Ara ja estem realitzant la segona activitat de la tarda i ja comencem a treballar les diverses cultures del món.

 El sol ens somriu i tots estem molt bé!

dilluns, 24 d’octubre del 2011

3r, 4t i 5è preparem les maletes!

Demà marxem cap a Can Ribas de colònies!
Allà intentarem actualitzar el blog perquè pogueu anar veient les activitats que realitzem.

dijous, 6 d’octubre del 2011

ZzZzZzZzZzZzZzZzZz..........

Bona nit!
Després de ballar i cantar una bona estona tots junts, ens hem ens hem rentat les dents i ens hem posat el pijama, i dins el sac ben calentons, ara ja estem dormint tots!

Preparant l'última nit!

Després de dutxar-nos i pentinar-nos per la gran festa, hem carregat energies. Quan hem acabat, els monitors ens han vingut a buscar i ens han explicat que la Festa començaria amb les nostres actuacions, i uns quants ens hem atrevit a sortir a l'escenari!