Després de les activitats de la tarda, del sopar i d'estar ballant una bona estona, ara ja és hora de dormir! Tots ja estan descansant i carregant energies per demà.
Avui també ha fet un dia magnífic amb molt de sol i calor.
Demà a la tarda, tan bon punt sortim de la casa trucarem a l'escola per calcular l'hora d'arribada.
Colònies Cicle Mitjà i Cicle Inicial - Col·legi Sant Lluís
dimecres, 26 d’octubre del 2011
Segona tarda a Can Ribas!
Després de treballar la cultura Massai, aquest matí ha sigut el torn de conèixer el món dels indis i els jocs tradicionals d'arreu del planeta.
Mentre uns quants jugàvem al mikado, al tangram, al dòmino... els altres construiem un tipi amb la seva foguera i les seves cortines.
Ara, ja hem dinat i continuem realitzant diverses activitats (hort, descoberta de la flauna i flora pròpia del Montseny,,,)
Després de sopar ens espera la gran festa final!
Mentre uns quants jugàvem al mikado, al tangram, al dòmino... els altres construiem un tipi amb la seva foguera i les seves cortines.
Ara, ja hem dinat i continuem realitzant diverses activitats (hort, descoberta de la flauna i flora pròpia del Montseny,,,)
Després de sopar ens espera la gran festa final!
Bon dia!!
Ahir a la nit després de sopar vam sortir a fer l'activitat de nit amb les llanternes.
Vam jugar una bona estona i després pijama i cap al llit.
Després de dormir tota la nit, ja hem esmorzat i ja hem tornat a començar les activitats.
Vam jugar una bona estona i després pijama i cap al llit.
Després de dormir tota la nit, ja hem esmorzat i ja hem tornat a començar les activitats.
dimarts, 25 d’octubre del 2011
Ja estem instal·lats!!
Ja estem instal·lats a CAN RIBAS! Aquest matí ben aviat hem arribat a la casa. Després de descobrir una mica l'espai hem fet els llits i hem dinat.
Ara ja estem realitzant la segona activitat de la tarda i ja comencem a treballar les diverses cultures del món.
El sol ens somriu i tots estem molt bé!
dilluns, 24 d’octubre del 2011
3r, 4t i 5è preparem les maletes!
Demà marxem cap a Can Ribas de colònies!
Allà intentarem actualitzar el blog perquè pogueu anar veient les activitats que realitzem.
Allà intentarem actualitzar el blog perquè pogueu anar veient les activitats que realitzem.
dijous, 6 d’octubre del 2011
ZzZzZzZzZzZzZzZzZz..........
Bona nit!
Després de ballar i cantar una bona estona tots junts, ens hem ens hem rentat les dents i ens hem posat el pijama, i dins el sac ben calentons, ara ja estem dormint tots!
Després de ballar i cantar una bona estona tots junts, ens hem ens hem rentat les dents i ens hem posat el pijama, i dins el sac ben calentons, ara ja estem dormint tots!
Preparant l'última nit!
Després de dutxar-nos i pentinar-nos per la gran festa, hem carregat energies. Quan hem acabat, els monitors ens han vingut a buscar i ens han explicat que la Festa començaria amb les nostres actuacions, i uns quants ens hem atrevit a sortir a l'escenari!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
