Després de dutxar-nos i pentinar-nos per la gran festa, hem carregat energies. Quan hem acabat, els monitors ens han vingut a buscar i ens han explicat que la Festa començaria amb les nostres actuacions, i uns quants ens hem atrevit a sortir a l'escenari!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada