dijous, 6 d’octubre del 2011

Preparant l'última nit!

Després de dutxar-nos i pentinar-nos per la gran festa, hem carregat energies. Quan hem acabat, els monitors ens han vingut a buscar i ens han explicat que la Festa començaria amb les nostres actuacions, i uns quants ens hem atrevit a sortir a l'escenari!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada