Després de les activitats de la tarda, del sopar i d'estar ballant una bona estona, ara ja és hora de dormir! Tots ja estan descansant i carregant energies per demà.
Avui també ha fet un dia magnífic amb molt de sol i calor.
Demà a la tarda, tan bon punt sortim de la casa trucarem a l'escola per calcular l'hora d'arribada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada