dimecres, 26 d’octubre del 2011

Després de ballar toca descansar!

Després de les activitats de la tarda, del sopar i d'estar ballant una bona estona, ara ja és hora de dormir! Tots ja estan descansant i carregant energies per demà.

Avui també ha fet un dia magnífic amb molt de sol i calor.


Demà a la tarda, tan bon punt sortim de la casa trucarem a l'escola per calcular l'hora d'arribada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada