Ja estem instal·lats a CAN RIBAS! Aquest matí ben aviat hem arribat a la casa. Després de descobrir una mica l'espai hem fet els llits i hem dinat.
Ara ja estem realitzant la segona activitat de la tarda i ja comencem a treballar les diverses cultures del món.
El sol ens somriu i tots estem molt bé!
Me alegro de que estéis bien. El lugar parece muy bonito. Pasároslo muy bien y tener cuidado. Besitos para todos en especial para Noa.
ResponElimina