Colònies Cicle Mitjà i Cicle Inicial - Col·legi Sant Lluís
dijous, 6 d’octubre del 2011
ZzZzZzZzZzZzZzZzZz..........
Bona nit!
Després de ballar i cantar una bona estona tots junts, ens hem ens hem rentat les dents i ens hem posat el pijama, i dins el sac ben calentons, ara ja estem dormint tots!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada