dijous, 6 d’octubre del 2011

ZzZzZzZzZzZzZzZzZz..........

Bona nit!
Després de ballar i cantar una bona estona tots junts, ens hem ens hem rentat les dents i ens hem posat el pijama, i dins el sac ben calentons, ara ja estem dormint tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada