Colònies Cicle Mitjà i Cicle Inicial - Col·legi Sant Lluís
dimecres, 26 d’octubre del 2011
Bon dia!!
Ahir a la nit després de sopar vam sortir a fer l'activitat de nit amb les llanternes.
Vam jugar una bona estona i després pijama i cap al llit.
Després de dormir tota la nit, ja hem esmorzat i ja hem tornat a començar les activitats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada