dimecres, 26 d’octubre del 2011

Bon dia!!

Ahir a la nit després de sopar vam sortir a fer l'activitat de nit amb les llanternes.
Vam jugar una bona estona i després pijama i cap al llit.
Després de dormir tota la nit, ja hem esmorzat i ja hem tornat a començar les activitats.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada