Hem descobert la GRAN ALZINA!
Després de caminar una estona pel bosc i aprendre moltes coses sobre els animals i les plantes, hem arribat a la GRAN ALZINA! Com que és tan grossa ens hem pogut fer una foto tots junts sota la seva ombra. Allà mateix hem berenat un tros ben gran de pa de pagès amb un formatget!
Sí que és enorme aquesta alzina!! Carai!
ResponEliminaQue no es perdi ningú pel bosc!
Encara que m'han dit uns ocellets que estan encantats amb vosaltres.
Que ho esteu passant en gran i esteu aprenent moltes coses.
M'alegro moltíssim per tots vosaltres!
Molts petonets amb molt afecte per tots i totes!
Que continueu així, gaudint d'aquesta experiència que com vaig dir, la recordareu durant molt temps.
Per cert, fins ara, 1410 visites!!
ResponEliminaQuants nens han anat? Jajajaja
O serà que estem impacients per veure si hi ha novetats?
Moltes gràcies pel treball que esteu fent els educadors!
I per la informació que ens aneu donant.
Quan jo vaig fer colònies, això era inimaginable.
Encara sort que de vegades la tecnologia avança
per bé.
Moltes gràcies! Petons i abraçades!!
Quina enveja! Heu estat exploradors, buscadors d’estrelles, constructors de cabanes,… sou uns cracks. M’alegra molt veure que us ho esteu passant d’allò més bé, i només desitjar-vos que gaudiu encara més del matí del divendres. Moltes gràcies a les professores per la informació. Bona nit i molts petonets per a tots.
ResponElimina