Fer cabanes d'allò que ens dóna la terra és una autèntica feina d'arquitectes! Però ho hem fet d'allò més bé.
I després hem recuperat tota l'energia amb un dinar boníssim. Ens ho hem menjat tot, i fins i tot alguns hem volgut repetir. Ara ja, amb les piles carregades i després de cantar, ballar i riure, anem a fer una petita excursió fins a la gran alzina. Què ens depararà aquest paratge? Ja us ho explicarem.
Quina sort el bon temps que us està acompanyant!
ResponEliminaI quantes coses que esteu aprenent a la natura!
Segur que en tornar tindreu moltes bones lliçons per ensenyar-nos als pares!
Una abraçada ben forta, exploradors!