dimarts, 4 d’octubre del 2011

Acabant els preparatius


Demà, els nens i nenes de Cicle Incial marxem de Colònies a CAN SANS



Ja tenim enllestits els preparatius i només ens queda descansar aquesta nit per estar ben desperts i gaudir del primer dia.

A través d'aquest BLOG intentarem anar informant del nostre dia a dia, estiguin atents!

3 comentaris:

  1. Segur que ho passaran genial! Alguns els ha costat dormir pels nervis, però amb ganes de realitzar aquesta sortida.
    Ja ens tindreu informats si no falla la connexió d'internet.
    Salutacions a tots!!

    ResponElimina
  2. Ja ha arribat el dia! Quins nervis! Almenys alguns pares.. Vinga, a gaudir!

    ResponElimina
  3. Hauran menjat ja aquests nens? Suposo que si.. A veure com els ha anat aquestes primeres hores. Salutacions!

    ResponElimina