dilluns, 24 d’octubre del 2011

3r, 4t i 5è preparem les maletes!

Demà marxem cap a Can Ribas de colònies!
Allà intentarem actualitzar el blog perquè pogueu anar veient les activitats que realitzem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada