Colònies Cicle Mitjà i Cicle Inicial - Col·legi Sant Lluís
dilluns, 24 d’octubre del 2011
3r, 4t i 5è preparem les maletes!
Demà marxem cap a Can Ribas de colònies!
Allà intentarem actualitzar el blog perquè pogueu anar veient les activitats que realitzem.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada