dimecres, 26 d’octubre del 2011

Després de ballar toca descansar!

Després de les activitats de la tarda, del sopar i d'estar ballant una bona estona, ara ja és hora de dormir! Tots ja estan descansant i carregant energies per demà.

Avui també ha fet un dia magnífic amb molt de sol i calor.


Demà a la tarda, tan bon punt sortim de la casa trucarem a l'escola per calcular l'hora d'arribada.

Segona tarda a Can Ribas!

Després de treballar la cultura Massai, aquest matí ha sigut el torn de conèixer el món dels indis i els jocs tradicionals d'arreu del planeta.

Mentre uns quants jugàvem al mikado, al tangram, al dòmino... els altres construiem un tipi amb la seva foguera i les seves cortines.




Ara, ja hem dinat i continuem realitzant diverses activitats (hort, descoberta de la flauna i flora pròpia del Montseny,,,)

Després de sopar ens espera la gran festa final!

Bon dia!!

Ahir a la nit després de sopar vam sortir a fer l'activitat de nit amb les llanternes.
Vam jugar una bona estona i després pijama i cap al llit.
Després de dormir tota la nit, ja hem esmorzat i ja hem tornat a començar les activitats.



dimarts, 25 d’octubre del 2011

Ja estem instal·lats!!

Ja estem instal·lats a CAN RIBAS! Aquest matí ben aviat hem arribat a la casa. Després de descobrir una mica l'espai hem fet els llits i hem dinat.
 
 Ara ja estem realitzant la segona activitat de la tarda i ja comencem a treballar les diverses cultures del món.

 El sol ens somriu i tots estem molt bé!

dilluns, 24 d’octubre del 2011

3r, 4t i 5è preparem les maletes!

Demà marxem cap a Can Ribas de colònies!
Allà intentarem actualitzar el blog perquè pogueu anar veient les activitats que realitzem.

dijous, 6 d’octubre del 2011

ZzZzZzZzZzZzZzZzZz..........

Bona nit!
Després de ballar i cantar una bona estona tots junts, ens hem ens hem rentat les dents i ens hem posat el pijama, i dins el sac ben calentons, ara ja estem dormint tots!

Preparant l'última nit!

Després de dutxar-nos i pentinar-nos per la gran festa, hem carregat energies. Quan hem acabat, els monitors ens han vingut a buscar i ens han explicat que la Festa començaria amb les nostres actuacions, i uns quants ens hem atrevit a sortir a l'escenari!


Hem descobert la GRAN ALZINA!

Després de caminar una estona pel bosc i aprendre moltes coses sobre els animals i les plantes, hem arribat a la GRAN ALZINA! Com que és tan grossa ens hem pogut fer una foto tots junts sota la seva ombra.
Allà mateix hem berenat un tros ben gran de pa de pagès amb un formatget!


Ens fem constructors!

Fer cabanes d'allò que ens dóna la terra és una autèntica feina d'arquitectes! Però ho hem fet d'allò més bé.


I després hem recuperat tota l'energia amb un dinar boníssim. Ens ho hem menjat tot, i fins i tot alguns hem volgut repetir. Ara ja, amb les piles carregades i després de cantar, ballar i riure, anem a fer una petita excursió fins a la gran alzina. Què ens depararà aquest paratge? Ja us ho explicarem.

Seguim explorant!

Els exploradors ens hem endinsat en la natura i hem descobert un mun de coses interessants, sabieu que les fulles de la tarongina fan olor a llimona?  I que els sabaters són uns insectes que suren per l'aigua?



Ja us ho explicarem quan tornem!!

Comencem el 2n dia!

Bon dia!!!

Després de passar una nit tranquil·la, perquè tots hem dormit molt bé, ens hem rentat la cara i les dents, ens hem vestit i pentinat i ens hem posat a esmorzar!











  


I després d'esmorzar... a recollir!

Mireu que bé que escombrem:



dimecres, 5 d’octubre del 2011

BONA NIT!!!


El silenci regna a CAN SANS ! Ja fa estona que dormim. Després de sopar la fada Fallines ens ha amagat estrelles pel bosc. Tots hem sortit amb les llenternes i les hem trobat totes! 


Primera tarda d'activitats



 Aquesta tarda hem jugat de valent amb un paracaigudes gegant, hem saltat i rigut mentre feiem relleus i en ho hem passat genial!


Estudiar els elements és d’allò més divertit!

Ja estem instal·lats!

Ja estem instal·lats a CAN SANS! La casa ens encanta, sobretot els camps de bàsquet i futbol, la tenda dels Indis... i les cabres!

Ara, després de dinar, estem fent activitats relacionades amb els 4 elements.

El sol ens somriu i tots estem molt bé!





Escoltem tot el que ens expliquen.










Què bo que està tot!

dimarts, 4 d’octubre del 2011

Acabant els preparatius


Demà, els nens i nenes de Cicle Incial marxem de Colònies a CAN SANS



Ja tenim enllestits els preparatius i només ens queda descansar aquesta nit per estar ben desperts i gaudir del primer dia.

A través d'aquest BLOG intentarem anar informant del nostre dia a dia, estiguin atents!