dimecres, 26 d’octubre del 2011

Segona tarda a Can Ribas!

Després de treballar la cultura Massai, aquest matí ha sigut el torn de conèixer el món dels indis i els jocs tradicionals d'arreu del planeta.

Mentre uns quants jugàvem al mikado, al tangram, al dòmino... els altres construiem un tipi amb la seva foguera i les seves cortines.




Ara, ja hem dinat i continuem realitzant diverses activitats (hort, descoberta de la flauna i flora pròpia del Montseny,,,)

Després de sopar ens espera la gran festa final!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada