Després de treballar la cultura Massai, aquest matí ha sigut el torn de conèixer el món dels indis i els jocs tradicionals d'arreu del planeta.
Mentre uns quants jugàvem al mikado, al tangram, al dòmino... els altres construiem un tipi amb la seva foguera i les seves cortines.
Ara, ja hem dinat i continuem realitzant diverses activitats (hort, descoberta de la flauna i flora pròpia del Montseny,,,)
Després de sopar ens espera la gran festa final!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada