Segur que ho passaran genial! Alguns els ha costat dormir pels nervis, però amb ganes de realitzar aquesta sortida.Ja ens tindreu informats si no falla la connexió d'internet.Salutacions a tots!!
Ja ha arribat el dia! Quins nervis! Almenys alguns pares.. Vinga, a gaudir!
Hauran menjat ja aquests nens? Suposo que si.. A veure com els ha anat aquestes primeres hores. Salutacions!
Segur que ho passaran genial! Alguns els ha costat dormir pels nervis, però amb ganes de realitzar aquesta sortida.
ResponEliminaJa ens tindreu informats si no falla la connexió d'internet.
Salutacions a tots!!
Ja ha arribat el dia! Quins nervis! Almenys alguns pares.. Vinga, a gaudir!
ResponEliminaHauran menjat ja aquests nens? Suposo que si.. A veure com els ha anat aquestes primeres hores. Salutacions!
ResponElimina