dimecres, 5 d’octubre del 2011

BONA NIT!!!


El silenci regna a CAN SANS ! Ja fa estona que dormim. Després de sopar la fada Fallines ens ha amagat estrelles pel bosc. Tots hem sortit amb les llenternes i les hem trobat totes! 


1 comentari:

  1. Tots adormits? Si és així el primer dia.. el divendres haurem de pujar a l'autocar a recollir-los dels seients!
    Molt bona nit, que descanseu igual que ells! Petonets!!

    ResponElimina