dijous, 6 d’octubre del 2011

Comencem el 2n dia!

Bon dia!!!

Després de passar una nit tranquil·la, perquè tots hem dormit molt bé, ens hem rentat la cara i les dents, ens hem vestit i pentinat i ens hem posat a esmorzar!











  


I després d'esmorzar... a recollir!

Mireu que bé que escombrem:



2 comentaris:

  1. Jeje mira com espavilen. Donaria el que fos per mirar per un foradet petit. Molt be tenim uns nens maravellosos. Petunitus a tots.

    ResponElimina
  2. l'hi han d'estar passant pipa, ja que fins netejant tenen cara de felicitat, moltíssims petons per a tots aquests nens i nenes, i moltissimes gràcies a les professores per fer-nos partícips de com us ho esteu passant.

    ResponElimina