Després de passar una nit tranquil·la, perquè tots hem dormit molt bé, ens hem rentat la cara i les dents, ens hem vestit i pentinat i ens hem posat a esmorzar!
l'hi han d'estar passant pipa, ja que fins netejant tenen cara de felicitat, moltíssims petons per a tots aquests nens i nenes, i moltissimes gràcies a les professores per fer-nos partícips de com us ho esteu passant.
Jeje mira com espavilen. Donaria el que fos per mirar per un foradet petit. Molt be tenim uns nens maravellosos. Petunitus a tots.
ResponEliminal'hi han d'estar passant pipa, ja que fins netejant tenen cara de felicitat, moltíssims petons per a tots aquests nens i nenes, i moltissimes gràcies a les professores per fer-nos partícips de com us ho esteu passant.
ResponElimina