dimecres, 5 d’octubre del 2011

Ja estem instal·lats!

Ja estem instal·lats a CAN SANS! La casa ens encanta, sobretot els camps de bàsquet i futbol, la tenda dels Indis... i les cabres!

Ara, després de dinar, estem fent activitats relacionades amb els 4 elements.

El sol ens somriu i tots estem molt bé!





Escoltem tot el que ens expliquen.










Què bo que està tot!

4 comentaris:

  1. Som-hi noiets! això fa molt bona pinta! quina enveja!
    Moltes gàcies per la info i les fotos!
    Petonets per tothom!

    ResponElimina
  2. Que bé! I que macos estan.
    A veure si s'anima algú més a escriure alguna coseta.
    Segur ho estan passant en gran. Imagino que agafaran el llit amb ganes i soparan el que se'ls posi. Dubto se'ls oblidi aquesta experiència.
    A descansar, que demà tenen tot el dia per davant.
    Espero acompanyi el temps com avui, malgrat que apunti alguna que un altre núvol, almenys a Barcelona es deixen veure.
    Petonets per tots i bona nit!!
    05.11.2011 20:00h

    ResponElimina
  3. Els que hem tingut la sort de gaudir de les colònies com a infants i després com a educadors us podem assegurar que aquests moments màgics perduren a la memòria. Per a molts serà la primera nit dormint fora de casa sense els pares, les primeres activitats en companyia dels amics del cole fora de la ciutat, les primeres aixecades sense el papa i la mama,..., però totes aquestes situacions son les que fan de les colònies un moment especial i entranyable. Bona nit a tots i totes i aprofiteu cada segon per gaudir al màxim. Un petonàs.
    Miquel Garcia

    ResponElimina
  4. Em pregunto com serà aquesta primera nit.. Estaràn ja ficats en el llit sense més o tindran "en vela" als profes?
    No se qui estarà més cansat, segurament els adults per "batallar" durant tantes hores amb tots aquests nois i noies..
    Dir-nos alguna coseta més.. gràcies!
    A descansar tothom!

    ResponElimina