Que bé! I que macos estan. A veure si s'anima algú més a escriure alguna coseta. Segur ho estan passant en gran. Imagino que agafaran el llit amb ganes i soparan el que se'ls posi. Dubto se'ls oblidi aquesta experiència. A descansar, que demà tenen tot el dia per davant. Espero acompanyi el temps com avui, malgrat que apunti alguna que un altre núvol, almenys a Barcelona es deixen veure. Petonets per tots i bona nit!! 05.11.2011 20:00h
Els que hem tingut la sort de gaudir de les colònies com a infants i després com a educadors us podem assegurar que aquests moments màgics perduren a la memòria. Per a molts serà la primera nit dormint fora de casa sense els pares, les primeres activitats en companyia dels amics del cole fora de la ciutat, les primeres aixecades sense el papa i la mama,..., però totes aquestes situacions son les que fan de les colònies un moment especial i entranyable. Bona nit a tots i totes i aprofiteu cada segon per gaudir al màxim. Un petonàs. Miquel Garcia
Em pregunto com serà aquesta primera nit.. Estaràn ja ficats en el llit sense més o tindran "en vela" als profes? No se qui estarà més cansat, segurament els adults per "batallar" durant tantes hores amb tots aquests nois i noies.. Dir-nos alguna coseta més.. gràcies! A descansar tothom!
Som-hi noiets! això fa molt bona pinta! quina enveja!
ResponEliminaMoltes gàcies per la info i les fotos!
Petonets per tothom!
Que bé! I que macos estan.
ResponEliminaA veure si s'anima algú més a escriure alguna coseta.
Segur ho estan passant en gran. Imagino que agafaran el llit amb ganes i soparan el que se'ls posi. Dubto se'ls oblidi aquesta experiència.
A descansar, que demà tenen tot el dia per davant.
Espero acompanyi el temps com avui, malgrat que apunti alguna que un altre núvol, almenys a Barcelona es deixen veure.
Petonets per tots i bona nit!!
05.11.2011 20:00h
Els que hem tingut la sort de gaudir de les colònies com a infants i després com a educadors us podem assegurar que aquests moments màgics perduren a la memòria. Per a molts serà la primera nit dormint fora de casa sense els pares, les primeres activitats en companyia dels amics del cole fora de la ciutat, les primeres aixecades sense el papa i la mama,..., però totes aquestes situacions son les que fan de les colònies un moment especial i entranyable. Bona nit a tots i totes i aprofiteu cada segon per gaudir al màxim. Un petonàs.
ResponEliminaMiquel Garcia
Em pregunto com serà aquesta primera nit.. Estaràn ja ficats en el llit sense més o tindran "en vela" als profes?
ResponEliminaNo se qui estarà més cansat, segurament els adults per "batallar" durant tantes hores amb tots aquests nois i noies..
Dir-nos alguna coseta més.. gràcies!
A descansar tothom!