dimarts, 25 d’octubre del 2011

Ja estem instal·lats!!

Ja estem instal·lats a CAN RIBAS! Aquest matí ben aviat hem arribat a la casa. Després de descobrir una mica l'espai hem fet els llits i hem dinat.
 
 Ara ja estem realitzant la segona activitat de la tarda i ja comencem a treballar les diverses cultures del món.

 El sol ens somriu i tots estem molt bé!

1 comentari:

  1. Me alegro de que estéis bien. El lugar parece muy bonito. Pasároslo muy bien y tener cuidado. Besitos para todos en especial para Noa.

    ResponElimina