dimecres, 5 d’octubre del 2011

Primera tarda d'activitats



 Aquesta tarda hem jugat de valent amb un paracaigudes gegant, hem saltat i rigut mentre feiem relleus i en ho hem passat genial!


Estudiar els elements és d’allò més divertit!

1 comentari:

  1. Bon dia nens i nenes. Que bonic es veure com ho esteu passant. Fa molte ilusio veure tot el que fan els nostres petits. Gracies a les SEÑOS que nos tenem informades. Disfruteu al maxim que son les primeres y les millors. Petunitus per tots.

    ResponElimina