Seguim explorant!
Els exploradors ens hem endinsat en la natura i hem descobert un mun de coses interessants, sabieu que les fulles de la tarongina fan olor a llimona? I que els sabaters són uns insectes que suren per l'aigua?
Ja us ho explicarem quan tornem!!
Mira quines carotes de felicitat que tenen... Molt be per ells i per vosoltres per informarnos. Petunitus per tots.
ResponEliminaQuins grans exploradors que esteu fets!!!
ResponEliminaAprofiteu i descobriu els insectes, els arbres, les fulles,..., i gaudiu del sol i la natura.
I a la tornada ens expliqueu tot el que heu descobert.
Ahhh, i aquesta nit continueu buscant estels.
Un petonàs a tots i totes
que bien lo estan pasando los exploradores!!disfrutar todo lo que podais y ya me contareis peques. Gracias por la informacion
ResponElimina