dijous, 6 d’octubre del 2011

Seguim explorant!

Els exploradors ens hem endinsat en la natura i hem descobert un mun de coses interessants, sabieu que les fulles de la tarongina fan olor a llimona?  I que els sabaters són uns insectes que suren per l'aigua?



Ja us ho explicarem quan tornem!!

3 comentaris:

  1. Mira quines carotes de felicitat que tenen... Molt be per ells i per vosoltres per informarnos. Petunitus per tots.

    ResponElimina
  2. Quins grans exploradors que esteu fets!!!
    Aprofiteu i descobriu els insectes, els arbres, les fulles,..., i gaudiu del sol i la natura.
    I a la tornada ens expliqueu tot el que heu descobert.
    Ahhh, i aquesta nit continueu buscant estels.

    Un petonàs a tots i totes

    ResponElimina
  3. que bien lo estan pasando los exploradores!!disfrutar todo lo que podais y ya me contareis peques. Gracias por la informacion

    ResponElimina